Nu rata Programul Lun - Vin: 08:00 - 17:00

Autentifică-te

Funcții vacante

Acasă Funcții vacante

Primăria Comunei Țipala este o instituție publică ce își propune să ofere servicii de calitate pentru dezvoltarea comunității și îmbunătățirea nivelului de trai al cetățenilor. Funcțiile vacante din cadrul primăriei sunt parte integrantă a procesului de recrutare pentru a asigura o administrație publică eficientă, care răspunde nevoilor și așteptărilor locuitorilor. Aceste posturi sunt deschise pentru persoane calificate, dornice să contribuie activ la dezvoltarea comunei și să lucreze într-un mediu administrativ dinamic. Funcțiile vacante sunt prezentate cu o mare transparență, iar procesul de selecție este gândit pentru a atrage cele mai bune talente, care să poată sprijini dezvoltarea unor proiecte locale importante. Primăria Țipala promovează un sistem de selecție echitabil, asigurându-se că toți candidații au șanse egale și pot aduce un aport valoros comunității. Fiecare funcție vacanta oferă oportunități de dezvoltare profesională, fiind asociată cu responsabilități diverse, de la implementarea de politici publice locale, până la gestionarea resurselor financiare și administrarea bunurilor publice. Prin urmare, Primăria Comunei Țipala nu doar că deschide ușa către un loc de muncă stabil, dar și invită cetățenii să participe activ la procesul decizional și administrativ al comunei. Fiecare funcție vacanta reprezintă o oportunitate de a face parte din echipa care lucrează pentru a transforma comuna într-un loc mai bun pentru toți locuitorii săi.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

1.Primăria comunei Ţipala, raionul Ialoveni acţionînd în baza Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de specialist (preceptor fiscal - 0,5unitate), pe perioada nedeterminată.

Scopul general al funcţiei publice de execuţie: Realizarea sarcinilor şi exercitarea activităţilor eficiente privind activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale din cadrul primăriei în calitate de perceptor fiscal.

Sarcinile de bază: asigurarea evidenţei integrale şi conforme a contribuabililor ale căror obligaţii fiscale sînt calculate de SCITL şi evidenţa acestor obligaţii, cu excepţia celor administrate de alte organe; întreprinderea măsurilor pentru asigurarea stingerii obligaţiilor fiscale; examinarea scrisorile, cererile şi reclamaţiile contribuabililor; efectuarea controalelor fiscale, în limitele competenţelor; contribuirea la tragerea la răspundere pentru încălcări fiscale; elaborează proiecte de decizii în domeniu, însoţite de notă informativă şi înaintează spre adoptare Consiliului local exercitarea altor atribuţii prevăzute expres de legislaţia fiscală.

Condiţii de bază: 1. deţine cetăţenia Republicii Moldova; 2. posedă limba de stat; 3. are capacitate deplină de exerciţiu; 5. este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată; 6. are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; 7. în ultimii 5 ani, nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; 8. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie; 9. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie; 10. nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Cerinţe specifice: Studii: superioare absolvite cu diploma sau studii medii de specialitate absolvite cu diploma în domeniu economic sau fiscal.

Experienţă profesională: Experienţa de lucru în domeniul economic/fiscal va fi o prioritate.

Cunoştinţe: cunoaşterea legislaţiei fiscale; cunoaşterea legislaţiei în vigoare în domeniul APL; cunoaşterea la perfecţie a limbii de stat; cunoştinţe de operare la calculator: Microsoft Office (Word, Excel, etc.), Internet Explorer.

Abilităţi: Abilităţi bune în comunicarea scrisă şi verbală, rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor, autoperfecţionare, analiză şi sinteză, planificare, lucru eficient în echipă şi independent, organizare şi coordonare, lucrul cu informaţia, aplanarea situaţiilor de conflict, negociere, utilizarea mijloacelor tehnice şi de birou, respectarea normelor de etică şi conduită profesională. Atitudini/comportamente: Flexibilitate, responsabilitate, profesionalism, creativitate şi spirit de iniţiativă, respect, receptivitate la idei noi, obiectivitate, diplomaţie, disciplină, loialitate, tendinţa către dezvoltare profesională continuă.

Condiţiile de muncă : regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi în zile de repaus, după caz; program de muncă: luni-vineri, orele 8-00 – 17-00, pauză de masă 12-00 – 13-00; activitate de birou, ieşiri în teritoriu şi deplasări.

Repere de contact:

  • Sediul primăriei comunei Ţipala, pe adresa MD-6828, s.Țipala r.Ialoveni
  • Telefon de contact – 0(268) 61-238, 069647638
  • Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs - 29 martie 2024, inclusiv (ora 17.00)